Najnovije vijestiArhiva
Sudjelujte u fokus grupama za izradu Gradskog programa za mlade Grada Splita 2017-2020 CEDRA Split poziva sve zainteresirane da se prijave i sudjeluju u fokus grupama za izradu Gradskog programa za mlade Grada Splita 2017.-2020.. U sklopu projektnih aktivnosti izrade Gradskog programa za mlade Grada Splita za razdoblje od 2017. do 2020. godine, pozvani su svi mladi od 15 do 29 godina starosti s područj... Datum12/07/2016AutorTea Plenar Sudjelujte na Danu društvenih poduzetnika u Splitu Danom društvenih poduzetnika Split označiti će se kraj tromjesečne edukaciju koju je Cluster za eko-društvene inovacije i razvoj CEDRA Split provodio među učenicima srednjih škola Splitsko-dalmatinske županije. Dan društvenih poduzetnika Split održati će se u četvrtak, 19. svibnja 2016. godine od 10 do 1... Datum17/05/2016AutorTea Plenar Predavanje o društveno odgovornom poslovanju u energetici u sklopu 7. zagrebačkog energetskog tjedna ''Društveno odgovorno poduzetništvo u energetici'' tema je predavanja koje organizira Udruga OAZA u suradnji s DOOR-om, Zelenom energetskom zadrugom i Udrugom CEDRA u sklopu 7. zagrebačkog energetskog tjedna. Predavanje će se održati u srijedu, 11. svibnja 2016. godine s početkom u 16:30 sati u uredu Udruge OAZA... Datum07/05/2016AutorTea Plenar Europska volonterska služba i CEDRA Split omogućuju mladima volontersku praksu u inozemstvu CEDRA Split pruža mogućnost volonterske prakse u inozemstvu mladima između 18 i 30 godina. Volonterska praksa bi trajala od četiri do 12 mjeseci. Praksa je usmjerena na različita područja poput: mladi, kultura, održivi razvoj i turizam, zaštita životinja i drugo. Volonterska praksa se provodi putem Europske... Datum21/04/2016AutorTea Plenar
Kalendar događanjaSvi događaji
Karta centara podrške u Hrvatskoj
Saznajte više
Analiza stanja i potrebaSvaki posao, ali i razvojni iskorak počinje od ljudi s idejom, voljom i ustrajnošću. Da bi se novi ili postojeći posao na načelima trostruke bilance, odnosno ekonomske, ekološke i socijalne koristi učinio uspješnim, potrebna je kvalitetna analiza stanja i potreba, ali i ciljeva i očekivanja. CEDRA model savjetovanja stoga počinje neobvezujućim razgovorom s ključnim pokretačima ili odgovornim osobama u kojem se brzim postupkom internog i eksternog skeniranja definiraju poslovni i razvojni potencijali, potrebe, prilike i rizici. Temeljem ove analize, moguće je donijeti odluku o potrebi i mogućnostima eventualne stručne i druge podrške. Tek nakon što je ustanovljeno da potreba i mogućnosti postoje, stručnjaci CEDRE preporučuju sljedeći korak, razvoj modela stručne podrške. Model podrške razvojaSvaka poslovna ili razvojna inicijativa je drugačija. Stoga, pronalaženje optimalnog modela stručne podrške znači definirati način u kojem će raspoloživa stručna znanja, ali i drugi potrebni resursi omogućiti optimalan rezultat za svakog pojedinog korisnika podrške. Optimalan model podrške znači obaviti transfer znanja, resursa i rješenja na obostrano poticajan i prihvatljiv način. Ekonomično, pristupačno, prilagođeno mogućnostima i potrebama i jedne i druge strane, ali i šire zajednice. Konačni cilj jest da se stvaraju platforme za dugoročnu suradnju i razmjenu, a to se može postići samo visoko profesionalnim pristupom, ali i poslovnim odnosom pobjednik-pobjednik. Ovaj model je posljedica analize stanja, ali i zajedničkog razgovora i dogovora oko načina i uvjeta poslovne suradnje koji su prihvatljivi i poticajni objema stranama. Podrška razvojuCEDRA kao razvojni i inovacijski cluster sa svim svojim članicama čini mrežu znanja i resursa koji korisnicima mogu pomoći u razvoju novih ili unapređenju postojećih poslovnih poduhvata, projekata i drugih inicijativa, a posebice onih usmjerenih eko-društvenom poduzetništvu i projektima održivog razvoja na načelima trostruke bilance. Sustav podrški uključuje pojedinačna i grupna savjetovanja, treninge i mentorstvo pojedinaca, timova i organizacija koristeći najsuvremenije metode, ali i tehnologije, uključivo i Internet alate. Podršku razvoju pružaju stručni timovi koji koriste sinergiju znanja, resursa i mogućnosti junior, senior i ključnih eksperata, odnosno optimalno korištenje lokalnih, nacionalnih i međunarodnih stručnjaka. Osnovni cilj je razvijati lokalne i interne ljudske potencijale koji mogu što više ekonomizirati cijeli proces poslovanja i razvoja. Ovo u konačnici ima za posljedicu ekonomičnost, osiguranje optimalne kakvoće, ali i dostupnosti podrški, a istodobno predstavlja doprinos izgradnji lokalnih razvojnih kapaciteta i širenju mreže znanja i resursa. Evaluacija učinkaCEDRA sustav podrške utemeljen je na višegodišnjem iskustvu i brojnim referencama. Ipak, to ne znači da smatramo da je sustav ili njegovi elementi savršeni. Upravo zbog toga, stalno praćenje učinaka podrške strateški je cilj CEDRA clustera. Naime, cilj pružanja podrške je mjerljiv i održiv razvoj poduzetničkih i projektnih inicijativa, odnosno zadovoljstvo korisnika. Upravo zato, CEDRA model podrške uključuje interni sustav kontrole kvalitete, odnosno monitoring i evaluacijski sustav koji svaku uslugu podrške vrednuje sa stajališta korisnika, pružatelja usluge i samog clustera. Osnovna namjera ovoga je stalno unapređivanje i optimiranje sustava podrške kako u smislu kakvoće, tako i u smislu ekonomičnosti i održivosti modela poslovne suradnje. Stoga, CEDRA sustav podrške je istodobno i sustav stalnog rasta i učenja svih sudionika procesa čime se omogućava dodatna dobrobit za sve uključene strane.