Najnovije vijestiArhiva
Sisak ugošćuje ovogodišnji Forum za prehrambeni suverenitet Četvrti po redu Forum za prehrambeni suverenitet kojeg organizira ZMAG, ove će se godine održati u Sisku, u srijedu 13. i u četvrtak 14. svibnja 2015. godine. Posebnost ovogodišnjeg foruma, a ujedno i razlog za ovaj proljetni termin, je posjet dr. Vandane Shive, svjetski poznate aktivistice u borbi za slobodu sjem... Datum18/04/2015AutorTea Plenar Prijavite udrugu na Dane otvorenih vrata koji će se održati u svibnju I ove će godine udruge širom Hrvatske građanima otvoriti svoja vrata građanima kako bi im približili svoje programe i aktivnosti. Dani otvorenih vrata 2015. godine odražavati će se od 28. do 30. svibnja. U 2015. godini, koja se širom Europe obilježava kao Europska godina razvoja, Dani otvorenih vrata udruga p... Datum17/04/2015AutorTea Plenar Financiranje kratkoročnih građanskih akcija u lokalnoj zajednici Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva raspisala je natječaj ''Naš doprinos zajednici'' kojeg provodi po Decentraliziranom modelu financiranja razvoja civilnoga društva u Republici Hrvatskoj putem partnerstva s četiri regionalne zaklade u Osijeku, Puli, Splitu i Zagrebu. Natječaj "Naš doprinos zaje... Datum15/04/2015AutorTea Plenar Završna konferencija projekta 3M Mura-Media-Minority u Čakovcu Autonomni centar – ACT poziva sve zainteresirane da dođu na završnu konferenciju projekta ''Kulturna, medijska i manjinska suradnja pograničnog područja na obje strane rijeke Mure i šire'' - 3M Mura-Media-Minority i radionicu umrežavanja za novo programsko razdoblje OP SI-HR. Konferencija i radionica će se odr... Datum08/04/2015AutorTea Plenar
Kalendar događanjaSvi događaji
Karta centara podrške u Hrvatskoj
Saznajte više
Analiza stanja i potrebaSvaki posao, ali i razvojni iskorak počinje od ljudi s idejom, voljom i ustrajnošću. Da bi se novi ili postojeći posao na načelima trostruke bilance, odnosno ekonomske, ekološke i socijalne koristi učinio uspješnim, potrebna je kvalitetna analiza stanja i potreba, ali i ciljeva i očekivanja. CEDRA model savjetovanja stoga počinje neobvezujućim razgovorom s ključnim pokretačima ili odgovornim osobama u kojem se brzim postupkom internog i eksternog skeniranja definiraju poslovni i razvojni potencijali, potrebe, prilike i rizici. Temeljem ove analize, moguće je donijeti odluku o potrebi i mogućnostima eventualne stručne i druge podrške. Tek nakon što je ustanovljeno da potreba i mogućnosti postoje, stručnjaci CEDRE preporučuju sljedeći korak, razvoj modela stručne podrške. Model podrške razvojaSvaka poslovna ili razvojna inicijativa je drugačija. Stoga, pronalaženje optimalnog modela stručne podrške znači definirati način u kojem će raspoloživa stručna znanja, ali i drugi potrebni resursi omogućiti optimalan rezultat za svakog pojedinog korisnika podrške. Optimalan model podrške znači obaviti transfer znanja, resursa i rješenja na obostrano poticajan i prihvatljiv način. Ekonomično, pristupačno, prilagođeno mogućnostima i potrebama i jedne i druge strane, ali i šire zajednice. Konačni cilj jest da se stvaraju platforme za dugoročnu suradnju i razmjenu, a to se može postići samo visoko profesionalnim pristupom, ali i poslovnim odnosom pobjednik-pobjednik. Ovaj model je posljedica analize stanja, ali i zajedničkog razgovora i dogovora oko načina i uvjeta poslovne suradnje koji su prihvatljivi i poticajni objema stranama. Podrška razvojuCEDRA kao razvojni i inovacijski cluster sa svim svojim članicama čini mrežu znanja i resursa koji korisnicima mogu pomoći u razvoju novih ili unapređenju postojećih poslovnih poduhvata, projekata i drugih inicijativa, a posebice onih usmjerenih eko-društvenom poduzetništvu i projektima održivog razvoja na načelima trostruke bilance. Sustav podrški uključuje pojedinačna i grupna savjetovanja, treninge i mentorstvo pojedinaca, timova i organizacija koristeći najsuvremenije metode, ali i tehnologije, uključivo i Internet alate. Podršku razvoju pružaju stručni timovi koji koriste sinergiju znanja, resursa i mogućnosti junior, senior i ključnih eksperata, odnosno optimalno korištenje lokalnih, nacionalnih i međunarodnih stručnjaka. Osnovni cilj je razvijati lokalne i interne ljudske potencijale koji mogu što više ekonomizirati cijeli proces poslovanja i razvoja. Ovo u konačnici ima za posljedicu ekonomičnost, osiguranje optimalne kakvoće, ali i dostupnosti podrški, a istodobno predstavlja doprinos izgradnji lokalnih razvojnih kapaciteta i širenju mreže znanja i resursa. Evaluacija učinkaCEDRA sustav podrške utemeljen je na višegodišnjem iskustvu i brojnim referencama. Ipak, to ne znači da smatramo da je sustav ili njegovi elementi savršeni. Upravo zbog toga, stalno praćenje učinaka podrške strateški je cilj CEDRA clustera. Naime, cilj pružanja podrške je mjerljiv i održiv razvoj poduzetničkih i projektnih inicijativa, odnosno zadovoljstvo korisnika. Upravo zato, CEDRA model podrške uključuje interni sustav kontrole kvalitete, odnosno monitoring i evaluacijski sustav koji svaku uslugu podrške vrednuje sa stajališta korisnika, pružatelja usluge i samog clustera. Osnovna namjera ovoga je stalno unapređivanje i optimiranje sustava podrške kako u smislu kakvoće, tako i u smislu ekonomičnosti i održivosti modela poslovne suradnje. Stoga, CEDRA sustav podrške je istodobno i sustav stalnog rasta i učenja svih sudionika procesa čime se omogućava dodatna dobrobit za sve uključene strane.